242605888_1084563975415025_8579415364909600723_n

У неділю, 19 вересня, відбулося посвячення молитовного будинку церкви ЄХБ «Спасіння» смт Любешів, що на Волині.

Про це інформує пресслужба Волинського обласного об’єднання церков ЄХБ у фейсбуці.

На святковому богослужінні був присутній хор церкви с. Розничі та численні гості, служителі з інших громад ЄХБ та з-за кордону.

«Вітаємо наших братів та сестер, а також служителів церкви “Спасіння” з цим святом! Щиро вдячні Богу за Його благословення в проведені будівництва. Нехай цей дім стане Домом молитви та місцем спасіння для багатьох», – йдеться в повідомленні пресслужби.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

242718380_1084564598748296_8861695850097724975_n
242726433_1084564152081674_406352172328591037_n
242600750_1084564065415016_8806745335247041498_n
242586971_1084564548748301_2852929988528574_n
242573713_1084564462081643_5826144499298985547_n
242563340_1084564078748348_1276320014094132869_n
242516048_1084564062081683_7830474715769791388_n
241994516_2934090123509422_2403201219230013106_n

У Києві 17 вересня відбулася урочиста Академія з нагоди 100-річчя п’ятидесятницького пробудження в Україні.

Понад 400 гостей з усієї України та діаспори зібралися в «Українському домі», колишньому музеї Леніна, щоб прославити Бога за любов до України, згадати історію українського п’ятидесятницького руху і окреслити плани на майбутнє, йдеться на сторінці Християни для України у фейсбуці.

З вітальним словом виступали члени різних конфесій, деномінацій, представники діаспори, чиновники і глави деяких українських партій, зокрема, Головуючий єпископ Ради Євангельських Протестантських Церков Анатолій Гаврилюк, Голова Євангельського Слов’янського Дистрикту Асамблей Божих США Віктор Прохор, колишній секретар РНБО Олександр Турчинов та лідер партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко.

«Подивіться, як діє Святий Дух в історії! Перед тим, як Україна занурилася в темряву терору, відбулися суттєві події: проголошення автокефалії Української Церкви; повернення митрополита А. Шептицького до Львова; відродження п’ятидесятницького руху та боротьба президента Карпатської України Августина Волошина за українську мову. Так Бог відповів на наближення темряви. Але зерна були посіяні, вони лежали в темній, сирій землі до слушного часу. Зараз, за часів української незалежності, вони зійшли! Ми повинні просити у Бога милості, щоб то, що посіяне нашим поколінням з часом дало плоди також, як це було у наших попередників», – у своєму вітальному слові сказав митрофорний протоієрей УГКЦ Олекса Петрів.

Вітання з ювілеєм учасникам також передав Голова ВРУ Дмитро Разумков.

На Урочистій Академії відбулася прем’єра документального фільму журналіста та історика Вахтанга Кіпіані «100 років боротьби та віри», в якому показані основні віхи в становленні і розвитку Церкви християн віри євангельської України. Доктор філософських наук Михайло Мокієнко продовжив екскурс в історію і в своєму виступі зробив ряд важливих заяв, зокрема, розвінчав міф про чужерідність п’ятидесятництва для України і невігластво віруючих.

Урочисту подію супроводжував виступ молодіжного хору Церкви християн віри євангельської з м. Вараш Рівненської області.

«Коли здається, що ворог переміг, боротьба тільки починається! Так було на Голгофі. Помилкові ідеології намагаються проникнути в Україну, і ми повинні дати відсіч темряві, як добрі воїни, а не партизани, що ховаються від ворога в кущах. У жертовності і посвяченні наша сила», – підкреслив у заключній промові старший єпископ УЦХВЄ Михайло Паночко.

Урочиста Академія в Києві стала кульмінаційною подією в низці заходів святкування 100-річчя п’ятидесятницького пробудження в Україні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євангельський теологічний університет відзначив 20-річчя

241878320_2934088320176269_5628514602954347981_n
242148928_2934091056842662_3013185150808869606_n
241882813_2934089953509439_1458016601592360212_n
241963508_2934090550176046_247239158771469372_n
242006930_2934088646842903_1857095533409598697_n
242171551_2934088520176249_5032575140303508946_n
242185503_2934090396842728_5776310849248563879_n
242235218_2934089006842867_1119579620514136032_n
242239361_2934088766842891_1265779777770424295_n
IMG_0358

Як зробити служіння жінок-християнок цілеспрямованим, дієвим та актуальним? Як працювати не шаблонно? Як відповідати на потреби молодих сестер?

Про це йшлося на зустрічі комітету сестринського служіння ВСЦ ЄХБ, інформує пресслужба союзу.

Зустріч відбулася 8 вересня в Ірпені, у канцелярії ВСЦ ЄХБ. Учасниками стали відповідальні сестри із 17-ти областей, які упродовж дня аналізували жіноче служіння, його сильні та слабкі ланки.

Нині у пріоритеті комітету – тренінги і семінари з обласними командами жіночого служіння, обов’язкова умова яких – участь сестер різного віку.

Як зауважила керівник комітету сестринського служіння Анна Дорошенко, потрібно, щоб згуртувалася команда, щоб усі чітко бачили завдання, які стоять перед жіночим служінням в областях та помісних церквах. Слід розуміти, в якому напрямі потрібно рухатися.

«Ми побачили, що наставництво не має належного рівня, а відбувається стихійно та індивідуально. Тому працюємо над тим, аби це питання вивести на кращий рівень», – розповідає Анна Дорошенко.

У зустрічі взяла участь Надія Комендант, яка очолювала комітет жіночого служіння ВСЦ ЄХБ у 1991-2006 роках. Вона ділилася досвідом служіння та радила відповідальним сестрам пильнувати серце та слова, аби жити в любові та свободі від непрощення та образ. А також вона закликала сестер зберігати і передавати історію служіння у своїй області.

Відповідальна за комітет сестринського служіння Житомирської області Наталія Лісакович розповіла, що її команда у служінні шукає шляхи дотику до молодшого покоління сестер.

«Треба налагоджувати цей зв’язок, адже старше покоління більш дисципліноване, а молодше – більш динамічне. Тому треба переглянути наш формат, бо в молодих інші потреби, виклики», – зазначила Наталія.

Світлана Візір, відповідальна за комітет сестринського служіння Дніпропетровської області, розповідає:

«Особливий виклик – це об’єднання різних поколінь. Проблеми поколінь, про які ще писав Тургенєв «Отцы и дети», існують і в сім’ях, і служінні. Якщо ми не будемо бачити їхні духовні потреби, не будемо виявляти до них любові, вони будуть все це шукати в інтернеті».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Наставництво молодших і душеопікунство: про що говорили на жіночій конференції на Одещині

IMG_0332
IMG_0328-1
IMG_0334
IMG_0343
IMG_0365
rbs-blog-preachers-character-moral-living-feb-2019-1080×675

Напевно, одним із найважливіших і найвідповідальніших служінь у церкві є служіння проповідника.

Як навчати Божого Слова, щоб не перекручувати його, але доносити слухачам істинну волю Божу?

Пастор луцької церкви «Голгофа» Андрій Савич поділився своїми роздумами на цю тему. Подаємо без змін.

«Бо ми не такі, як багато-хто, що Боже Слово фальшують, але ми провіщаємо, як із щирости, як від Бога, перед Богом, у Христі!» 2 Кор 2:17

1. НЕ ФАЛЬШУВАТИ (слово означає «спекулювати», «фальсифікувати»)
говорити Слово Боже, не перекручуючи і не підтасовуючи його під себе чи людей, а лишатися на лінії того, що сказано Богом. В одному з сучасних англійських перекладів Біблії написано «ми не такі як інші мародери Слова Божого». Це були люди, які, очевидно, виривали з контексту, які привносили свій зміст у текст, ігноруючи правила герменевтики, які підлаштовували слово під людей для того, щоб добитися якоїсь вигоди від них (наприклад, фінансової).

2. ГОВОРИТИ ІЗ ЩИРОСТІ (слово означає «просто», «щиро»)
говорити Слово Боже щиро і просто, без лишнього філософствування і академізму, щоб видатися розумним і начитаним.

3. ЯК ВІД БОГА
говорити з владою, як посланці від Бога, яким Він дав право проголошувати Його волю. Влада не в нас самих, а в Його Слові.

4. ПЕРЕД БОГОМ
говорити, усвідомлюючи себе в присутності Бога, що ти стоїш перед Ним, Він дивиться на тебе і слухає тебе, і ти даси відповідь за всі свої слова, особливо за те, як ти вчив народ Божий.

5. У ХРИСТІ 
говорити у Христі, в Якому є всі ресурси і благодать, щоб звершувати служіння проповідника саме так.

Не дивно, що в попередньому тексті написано:

«Ми бо для Бога Христова запашність серед тих, хто спасається, і тих, які гинуть, для одних бо смертельна запашність на смерть, а для других запашність життєва в життя. І ХТО ЗДАТЕН НА ЦЕ?» Кор. 2:15-16

Самотужки ми здатні так служити, бо у нас є спокуса впадати в різні крайнощі і гріховні прояви людського серця – боятися людей, шукати хвали та визання людей, не любити людей, а любити себе на сцені тощо.

Але є надія:

«А Богові подяка, що Він постійно чинить нас переможцями в Христі, і запашність знання про Себе через нас виявляє на всякому місці!» Кор. 2:14

Проповідь повинна нести запашність пізнання Христа – для одних на життя (хто приймає), для інших на смерть (хто відкидає).

«Бо я надумався нічого між вами не знати, крім Ісуса Христа і Того розп‘ятого…» 1 Коринтян 2:2

В одній церкві були гарні вітражні вікна позаду кафедри, на яких було зображене розп’яття Христа. Однієї неділі в ту церкву приїхав запрошений гість-проповідник, який був значно менший зростом за пастора місцевої церкви. Маленька дівчинка слухала приїжджого проповідника, а потім запитала маму: «А де той чоловік, який зазвичай стоїть там так, що ми не бачимо Христа?»

Насправді для того, щоб закривати Христа, не обов‘язково бути високого зросту. Багато проповідників Слова підносять себе і свої дари, закриваючи цим славу Христа.

Хай Бог благословить проповідників бути саме такими вчителями Слова, які, зміцняючись благодаттю в Христі, говорять Боже Слово, не перекручуючи, щиро, з владою, усвідомлюючи себе в присутності Божій і свою відповідальність перед Ним, щоб відкривати красу пізнання Христа!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

100-let-800×445

У Києві до 100-річного ювілею п’ятидесятницького руху в Україні пройде Урочиста Академія.

Захід пройде 17 вересня з нагоди 100-річчя п’ятидесятницького пробудження в Україні.

Про це повідомляє invictory.com з посиланням на пресцентр УЦХВЄ.

О 10 годині «Український дім» зустріне гостей виставкою, де в супроводі істориків можна буде ознайомитися з основними віхами життя Української Церкви Християн Віри Євангельської (УЦХВЄ) в ХХ-ХХI столітті. А також побачити експозицію стародавніх Біблій, в т.ч. українського «рекордсмена» – рукописну Біблію, створення якої організовано Українським Біблійним Товариством у 2021 році.

В рамках заходу відбудеться прем’єра документального фільму «100 років боротьби і віри» від «Історичної правди» (В. Кіпіані).

Доктор філософських наук Михайло Мокієнко представить коротку історію українського п’ятидесятництва.

На урочистості запрошені державні діячі, члени Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій (ВРЦіРО), Ради Євангельських Протестантських Церков (РЄПЦУ). Очікуються делегації від Міжнародної Асамблеї Християн Віри Євангельської (МАХВЄ), Європейського П’ятидесятницької Товариства (Pentecostal European Fellowship), священнослужителі з США, Канади та інших країн.

Старший єпископ УЦХВЕ Михайло Паночко завершить Урочисту Академію виступом, в якому поділиться баченням на майбутнє.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

tishden_blagovistya8-1

З Доброю Звісткою та молитвою у кожен двір – саме так пройшов Тиждень Євангелія у с. Клинове Хмельницької області. 

Про це пише ВСЦ ЄХБ.

На допомогу місцевим служителям приїхала команда місії «Від серця до серця – Вістка євангельська».

У селі також організували наметове містечко, де проводили зустрічі для дітей та молоді.

«Щодня приходило близько 100 дітей та щовечора – до 50 молодих людей, які ніколи не відвідували баптистської церкви», – розповідає Юрій Члек,  національний директор місії ВЄ-Україна.

Дитяча програма проходила з 10:00 до 17:30. Малюків чекали активні та настільні ігри, батут, надувна гірка тощо. Щодня команда викладала біблійний урок за програмою ВЄ-дітям. Також відвідувачів пригощали смаколиками – попкорном, солодкою ватою, гарячим шоколадом і чаєм.

Молодь мала гарний час спілкування біля вогнища, роздуми на біблійні теми та перегляд фільмів.

 Учасники благовістя обійшли усі вулиці, розповідаючи людям про Бога та звершуючи у кожному дворі молитву. Решта команди проводила зустрічі для діток в наметовому містечку, а після них – для молоді.

Тиждень Євангелія став гарним натхненням для його учасників і вдихнув у них сили на подальше служіння. Пастор місцевої церкви Олександр Шкандюк та Геннадій Кравець, відповідальний за благовістя в області, мають намір і далі розвивати благовістя, використовуючи благословенний час і можливості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Youth-Worship_shutterstock_1099454768-e1567820769696

Більшість молоді віком від 18 до 25 років, яку називають «міленіалами», знаходяться в найбільш хиткому становищі у своїх стосунках з церквою та Богом.

Згідно з опитуванням 2000 американських юнаків та дівчат у віці від 23 до 30 років, 69% заявили, що регулярно відвідували церкву в 17 років. У 18 років це число знизилося до 58%, у 19 знизилось вже до 40%. І лише 36% у 20 років зберегли звичку регулярно відвідувати церкву. Далі цифри вже не так сильно знижувались, що показує, що найвразливішою віковою групою є саме молодь.

Про це пише Всеукраїнський Собор з посиланням на The Christian Post.

Однією з причин цього є вступ до коледжів, який часто супроводжується тим, що молода людина здебільшого їде далеко від рідної церкви. Вона зіштовхується з новим колективом, в який потрібно якось влитися, і який у своїй більшості не є християнським. Частина викладачів можуть бути переконаними атеїстами та впливати на молоду людину. Її уже не так контролюють батьки, як раніше, тож перед нею постає вибір, який вона мусить зробити власноруч.

У 2016 році вчені з Молодіжного інституту Фуллера провели 1300 інтерв’ю в більш ніж 250 церков, які стали успішними в молодіжному та підлітковому служінні.

Вчені виділили 4 основних кроки, які були найбільш поширені в цих церквах.

  1. Дайте можливість молоді брати активну участь у служінні церкви

Цей принцип працює на прикладі зв’язки ключів. Ідея полягає в тому, що лідери церкви мусять максимально розширити можливості, права та обов’язки для молоді у всіх максимально можливих аспектах церкви, щоб вони могли випробувати свої ідеї та здібності. Наприклад, робити їх відповідальними за підліткове, дитяче служіння і т. д.

Церкви, які були найбільш успішними в молодіжному служінні, використовували цей принцип. Вони покладали церковні обов’язки на плечі молоді, з якими вони могла впоратися, й таким чином давали їм можливість розвивати власні ідеї. Це розвиває довіру, залучає молодь до активного служіння та робить церкву невід’ємною частиною їхнього життя.

Потрібно розуміти, що це обов’язок саме лідерів церкви: в розподілі обов’язків, розвитку довіри та залучення молоді до своєї команди. Просто сидячи на лавці під час служіння, молодь потрапить у хитке становище, адже їх теперішній вік зосереджений на активності та руху, а тому потрібно те, що буде їх утримувати.

  1. Другий крок полягає в чіткому розумінні складної культури, яка оточує молодь

Церква має йти пліч-о-пліч з молоддю, зосереджуючись на трьох питаннях, які ставить собі кожна молода людина: «Хто я? Де моє місце? Як це стосується мене?». Церква має зробити велику роботу, пройшовши підйоми та падіння разом з молоддю на довгому шляху, який зміцнить їх стосунки.

Потрібно розуміти всю складність сучасної культури, в якій живе молодь. Потрібно розуміти, що вони знаходяться під великим тиском, намагаючись знайти своє місце в суспільстві. І ви можете дати їм це місце, якщо вам вдасться їх зрозуміти і дати відповіді на запитання, які вони до себе ставлять.

  1. Окрім розвитку стосунків однолітків один з одним, потрібно розвивати стосунки між поколіннями

Крім взаємостосунків з однолітками, церкви з успішним молодіжним служінням взяли на себе зобов’язання розвивати стосунки між поколіннями, щоб створити «теплу родину».

«Молодь покидає церкву, тому що дуже просто покинути будівлю, ― пояснив Тоні Содер, який працює в молодіжному служінні майже три десятиліття. ― Але не так просто покинути сім’ю. Молодим людям необхідно просто відчути що Тіло Христове ― це сім’я, а не просто будівля. На жаль, більшість юнаків та дівчат цього не відчувають. Вони не відчувають повноти того, що пропонує їм Тіло Христове, тому що вони не знають, що в їх команді є дорослі».

  1. Не заощаджуйте на молодіжному служінні

Мелоун з Молодіжного руху Elevate, звернув увагу на важливість інвестування енергії, часу, фінансових ресурсів у молодіжне служіння.

«Багато церков вважають, що цим можна займатись абияк, для галочки, ― сказав він. ― Ось чому ви обмежені маленькими зібраннями, вечорами піци та іншими маленькими ініціативами, які не потребують багато коштів. Але в підсумку це показує те, наскільки ви оцінюєте свою молодь. У підсумку ця економія зіграє більше проти вас самих».

Мелоун провів останні шість років, працюючи з молоддю, і найчастіше він чув від них одну річ. Всі вони назвали своїм головним бажанням відчувати, що їх цінують в церкві. І ви можете показати їм, що ви їх цінуєте, якщо будете інвестувати в них зусилля, а не економити на всьому.

«Молодь ― це саме те, в що варто інвестувати, саме вони штовхають прогрес та зміни. Якщо подивитися в історію, ви помітите що у центрі майже кожної великої революції ― Французької революції, Американської революції – більшість її учасників була молоддю віком від 20 до 30 років. Якщо ми хочемо змінити світ, я думаю, що наша найбільша стратегія ― інвестувати в молодь», ― каже він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

71879-mom-hug-adult-child-gettyimages-897471292.1200w.tn

Як показують дослідження, молоде покоління (віком до 20 років) можна з упевненістю назвати постхристиянським. Процент підлітків, які називають себе атеїстами, у два рази перевищує такий показник серед представників старшого покоління.

Друге дослідження показало, що більшість людей залишають церкву саме в молодому віці в період від 18 до 22 років, і ця тенденція закономірно збільшується з роками.

Зважаючи на такий невтішний прогноз, стає зрозуміло що з цією кризою потрібно щось робити. Адже коли церква втрачає свою молодь, вона втрачає своє майбутнє, пише Всеукраїнський Собор.

В інтерв’ю The Christian Post вихід із ситуації запропонував Тоні Содер, засновник кампанії «Моліться за мене». За його словами, питання стосунків між поколіннями сьогодні як ніколи загострилася в Тілі Христовому.

Содер розповів, що в більшості випадків молоді люди, які тісно пов’язані з іншими дорослими в церкві, мають набагато більший шанс залишитися у вірі, але таких стосунків дуже не вистачає в Тілі Христовому.

«Молоді люди покидають церкву, тому що дуже просто покинути будівлю. Але не так просто покинути сім’ю. Молодим людям необхідно просто відчути, що Тіло Христове – це сім’я, а не просто будівля. На жаль, більшість молодих людей цього не відчувають. Вони не відчувають повноти того, що пропонує їм Тіло Христове, тому що вони не знають, що в їх команді є дорослі», – пояснив Содер, який працює в молодіжному служінні майже три десятиліття.

«Ми намагаємось змінити це, тому що інвестування в життя молоді є справжнім каталізатором для того, щоб вона тримала зв’язок з Церквою і процвітала у своїй вірі».

Тоні Содер вважає, що якщо дорослі візьмуть ініціативу у свої руки та будуть налагоджувати стосунки з молоддю, і це стане ключем для порятунку церкви.

Для того, щоб сприяти єдності поколінь, Содер заснував компанію «Моліться за мене» – міжцерковну ініціативу, яка допомагає дорослим віруючим молитися за дітей і студентів. З 2014 року служіння допомогло більш ніж 650 церков з різних конфесій по всьому світу створити понад 150 000 тісних зв’язків між поколіннями.

Принцип роботи кампанії простий: церква проводить урочистий захід, на якому молода людина просить трьох дорослих віруючих із різних поколінь стати його чи її «молитовними воїнами» на навчальний рік.

Ці дорослі – усі вони перевірені та затверджені церквою – використовують молитовний посібник, який допомагає їм молитися за учнів на основі Святого Письма. Молитви зосереджені на біблійних принципах, знайдених у Луки 2:52 та 1 Тимофія 4:12:

«Нехай молодим твоїм віком ніхто не гордує, але будь зразком для вірних у слові, у житті, у любові, у дусі, у вірі, у чистості!».

Содер сказав, що йому довелося почути незліченну кількість історій про те, як їхня кампанія змінила життя.

Один чоловік похилого віку, який роками молився за молодого студента, був зворушений до сліз, коли дізнався, що студент молився за нього також, коли той боровся з раком.

В іншій ситуації молодий чоловік, який з усіх сил намагався заплатити за навчання в коледжі, був вражений, коли дізнався, що його борг був сплачений людьми, які за нього молилися.

«Кожна молода людина в Церкві є чиїмось онуком, – сказав Содер. – І якщо ми можемо допомогти дідусям і бабусям молитися за своїх онуків, то ми можемо допомогти змінити майбутні покоління».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

240834852_942037226376095_2734104655547380212_n

На Рівненщині в селі Пустомити Гощанського району 29 серпня відбулася посвята дому молитви.

Про це повідомляють на фейсбук-сторінці Рівненського обласного об’єднання УЦХВЄ.

На урочистому зібранні були присутні старший єпископ УЦХВЄ Михайло Паночко, старший пресвітер УЦХВЄ Рівненщини Олександр Коток, районний пресвітер Петро Шпак та пресвітери церков району і США.

Зібрання відвідав також голова об’єднаної гощанської громади, староста села.

Цього ж дня старші служителі УЦХВЄ відвідали Дім милосердя для жінок благодійного фонду «Рут» (керівник Ігор Головчак).

Зазначимо, що через декілька будинків від цього фонду працює ще й чоловічий центр. Служителі побачили умови проживання, провели бесіди зі знедоленими, старшими і хворими людьми.

Михайло Паночко звернувся до присутніх із словом підбадьорення, після чого було звершено загальну молитву.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

240844709_942037266376091_7667240621387726932_n
240877291_942037176376100_3970621440319071510_n
240628449_3789166324517571_8683434199318073000_n

Чоловічі Молитовні сніданки для усіх охочих – це можливість періодично збиратися разом навколо Ісуса. 

Про це пише керівник відділу з питань сім’ї та дітей Всеукраїнського собору та голова благодійного фонду «Сім’я» Адріан Буковинський на своїй сторінці в Facebook.

В Євангеліє від Івана у 21 розділі ми читаємо історію, коли Ісус запросив своїх учнів до сніданку: «12 Ісус каже до учнів: Ідіть, снідайте! А з учнів ніхто не наважився спитати Його: Хто Ти такий? Бо знали вони, що Господь то…Тож підходить Ісус, бере хліб і дає їм, так само ж і рибу.»

На таких зустрічах збираються люди, які прагнуть жити й діяти, як личить християнину. Для цього ми спілкуємося, обговорюємо життєво важливі події, молимося і діємо. Цей формат відкритий для кожного, хто бажає проявляти активність у християнському житті.

Реєстрація на Перший Чоловічий Молитовний сніданок, який відбудеться 11 вересня о 9.00 в м. Київ (біля станції метро «Голосіївська»), відкрита за посиланням: https://forms.gle/8zdQ9XpdrHZMFyGGA

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: